fredag 13 mars 2009

Insidertips

Anonym skrev: "Insidertips tack! Vem skall jag sätta mina surt förvärvade pengar på?"
EXPERTENS SVAR:
Det är tråkigt att höra att det finns så egoistiska människor på internet. Näthatet mot melodifestivalen trodde jag var en myt men efter Androlas bortröstning så har mer och mer agressivitet och rena KRIGSFÖRKLARINGAR mot MELODIFESTIVALEN letat sig ut på internet!

Som expert lever jag på melodifestivalen och vi som arbetar med melodifestivalen som heltidsjobb tycker det är mycket beklagligt att det finns personer som inte unnar våra bästa musiker det rampljus de förtjänar!

Uppesittarvakningsstatus: Poppar popcorn.

5 kommentarer:

  1. Expertblog som inte klarar att ge lite experttips?
    Tidningar med lite journalistisk nivå som aftonbladet och expressen brukar ha hela bilagor med plus- och geting-betyg på artisterna och ni vågar inte komma med en gissning på vem som skall vinna?

    SvaraRadera
  2. Vi som jobbar med melodifestivalen vet självklart inte vem som skall vinna! Det roliga är schlagern! Och spänningen! Har du inget bättre för dig än att sitta på internet och hata!

    Popcornen är klara!

    SvaraRadera
  3. Jaha.

    Då var det dags igen. Då ska jag försöka njuta av fanskapet på min Grundig 22" från 1982, därute i trädgårdskjulet/hemmabion. Vem fan sjunger i år då? Är inte Carola med? Det ska fan vara Carola om det ska vara melodifestival! Det sätter jag min gödselgrep på!

    SvaraRadera
  4. Var försiktiga med den attityden mot era mest hängivna fans!
    Här sitter en hel bloggosfär och håller andan inför melodifestivalen och ni angriper dem som om de vore snattare.
    Ta vara på publikens engagemang istället för att racka ner på dem annars kommer melodifestivalen gradvis att förfalla till en elit-tävling där bara de specialla och invigda känner sig välkomna!

    SvaraRadera
  5. Uppesittarkväll va? Hur skulle du gilla det om någon satte sig uppe på dig? Nej just det

    SvaraRadera