fredag 13 mars 2009

Eilttävling?

Anonym skrev: "Var försiktiga med den attityden mot era mest hängivna fans!
Här sitter en hel bloggosfär och håller andan inför melodifestivalen och ni angriper dem som om de vore snattare.
Ta vara på publikens engagemang istället för att racka ner på dem annars kommer melodifestivalen gradvis att förfalla till en elit-tävling där bara de specialla och invigda känner sig välkomna!"

Jag har precis poppat klart popcornen, ätit en hel del och dessutom hunnit lyssna igenom förra årets bidrag på min Ministereo.

Att attackera oss för att vi är genuint intresserade av musik tycker jag är lågt.

Mina barn har förövrigt blivit hårdrockare efter att Lordi vann. Jag har inga problem med det men hoppas på att en lugnare låt vinner iår.

1 kommentar:

  1. Men vi är väl inte intresserade av ifall ni äter popcorn eller chips, ge oss information om artisterna, låtarna och annat som är viktigt.
    Jag och många med mig vill ha skvaller, skandaler och kunskap som gör att jag till full kan njuta av detta musikaliska schackspel melodifestivalen är!

    SvaraRadera